Asasinul perfect


Omul este prin natura lui asasinul suprem pe acest pamant...omoram pentru a manca,pentru a ne apara,pentru a supravietui,dar exista anumite persoane care omoara din placere,pentru creente religioase sau sociale sau omoara fara nici un motiv....In spatele unor figuri aparent normale ( politisti,medici,avocati,taxisti,muncitorii...etc) se pot ascunde adevarati monstrii cu capacitatea de a comite atrocitati inimaginabile care lasa omenirea cu un gust amar...sunt monstrii cu fata umana si citiva umbla liberi pe strazile noaste pina vor fi prinsi...insa nu in intotdeauna vor fi prinsi inainte de a ucide.....asa ca ai grija,priveste mereu in urma ta cind mergi pe o strada intunecata...
Acest blog este o recopilare cu povestea celor mai brutali asasini in serie in istoria umanitatii si din pacate am aflat de ei dupa ce au comis crime care au ingrozit orase si natiuni...crime care iti dau fiori pe sira spinarii

2 thoughts on “Asasinul perfect

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. Omul care ajunge in stadiul de a lua viata cuiva din oricare motiv stupid, nu se mai poate numi OM, ci fiinta degradata care in loc sa evolueze, alege sa regreseze continuu.

    Admin: crezi ca daca ai fi aflat mai devreme despre crimele lor, ai fi putut face ceva? :)

    P.S: Tu privesti mereu in urma ta cand mergi pe o strada intunecata?
    Eu nu am de ce, pentru ca de nimeni nu imi este teama mai mult decat de mine! I'm my worst enemy!

    ResponderEliminar

Mi lista de blogs

Castiga bani cu Facebook si Twitter

Con la tecnología de Blogger.